Thursday, August 18, 2011

24 October 2011..

Dah 2 bln x update blog ni..bz sgt2 sejak dah kj nie..huh!
Aku nak membebel ni sal kj..bole x??huhu..msti lar bole..sbb ni blog aku kn..hahaha!

Apa-apa jer la Jay..hehe

Company ni best sbnr nye..tp GM die macam....aduh!Ssh nk digambarkn perasaan nye..geram,tension,stress,tertekan,marah,nak menjerit..semua ada..aku account clerk je kot..tp kj HR aku kne wt..admin aku kne wt..pe la nasib..2 bln lepas aku bole la sabar lg..tp sekarang dah x bole sabar dah..kesabaran dah melampaui batas dah ni..rasa ringan je tgn ni nak tumbuk muka die..dgn muka xde perasaan die..tertekan nye jiwa!!kenapa aku yg kne buli kaw2..??
Die kata aku tak pandai wt kj..lembab..tak layak kj situ..tapi,siapa yg siapkn kj die kalau bkn aku yg LEMBAB,TAK PANDAI BUAT KJ ni yg siapkn semua b4 DUE..!
S.A.K.I.T.H.A.T.I sangat2!

Aku dah bertekad ni..nak menunaikan niat murni die tu..aku dah cr tmpt kj lain..biar padan muka die..sedap2 je die nak marah2 aku..cukup 2 bln aku biarkn KAU buli aku..sikit pun KAU tak hargai..aku nak tgk spe lg rugi kalau aku blah dr Company tu..KAU pun kuli je kt Company tu..jgn nk berlagak sgt la kn..dah la andartu..tak sedar diri tol!

STOP!

cukup2 la aku marah2 kn..hehe
Sekarang aku nak bgtahu berita gumbira..hehe..aku tak sabar nak tgu 24 October ni..penantian aku selama 4 taun ni berakhir pd tarikh ni..CEWAH!

Ni la yg membuatkn aku tak sabar tgu tarikh ni..jp eh..aku tunjuk..meh tgk pic ni.. :)

Aku Sidang ke 6..wah!Pg pulak tu..sangat tak sabar menunggu!!

Kawan2..jom kite melaram 16 October nnt..tp utk raptai dulu la eh..huhu..

Hehehe..Ok la..ni je utk kali ni..ngntk plak..esok nk kne mengadap muka org giler tu besok..aduh!
Ok la..nyte Cygku..!!

No comments:

Post a Comment